Online analýzy

pexels-photo-3183131-3183131.jpg

Gap Analýza: klíč k úspěšnému online podnikání

V současném online světě je klíčovou složkou úspěchu online přítomnost. Nabízíme mnoho služeb a nástrojů potřebných k optimalizaci online strategií. Jednou z našich klíčových služeb je pak gap analýza, která vám ve vaší online marketingové strategii pomůže identifikovat a vyplnit mezery a nedostatky.

Vedle toho se zaměřujeme na optimalizaci vaší nabídky a vnitřních procesů. Díky produktově-procesní analýze zjistíte, kde můžete zefektivnit své postupy a lépe využít zdroje, což povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a spokojenosti vašich zákazníků.

Pro dosažení co nejlepších výsledků vám nabízíme i analýzu reklamních účtů. Pomůžeme vám optimalizovat vaše kampaně tak, aby každá investovaná koruna přinášela maximální návratnost. S námi budete mít jistotu, že všechny vaše reklamní aktivity směřují k dosažení vyšší hodnoty a efektivity.

Co je to gap analýza?

Je to proces hodnocení rozdílu mezi vaší současnou výkonností a vašimi možnými cílovými výkony. Díky tomuto hodnocení můžete identifikovat oblasti, které potřebují zlepšení, a stanovit si konkrétní kroky, jež povedou k dosažení optimálního fungování vašeho online profilu.

Proč je gap analýza důležitá?

1. Identifikace nedostatků

Pomocí gap analýzy zjistíte, kde je vaše strategie nedostatečná a proč nedosahujete požadovaných výsledků.

2. Efektivní alokace zdrojů

Přerozdělením zdrojů na potřebné oblasti vede k lepšímu využití financí i času.

3. Stanovení priorit

Gap analýza vám pomůže odhalit, které oblasti potřebují zvýšenou pozornost a na ně se tak můžete zaměřit přednostně.

Produktově procesní analýza: optimalizace vašich nabídek a procesů

Vedle Gap analýzy také nabízíme Produktově procesní analýzu, která má za úkol zlepšit jak vaše produkty, tak také interní procesy.

Jaký je přínos Produktově procesní analýzy?

1. Optimalizace produktů

Zanalyzujeme vaše produkty, abychom zjistili, jakým způsobem je možné je vylepšit a přizpůsobit aktuálnímu trendům na trhu.

2. Zlepšení procesů

Vyhodnotíme vaše interní procesy a navrhneme jejich zlepšení tak, aby vedly k vyšší efektivitě a úspoře nákladů.

3. Zvýšení konkurenceschopnosti

Díky optimalizaci produktů a procesů se na trhu stanete konkurenceschopnějšími.

Analýza reklamních účtů: získejte maximum ze svých investic

Reklama je pro dosažení vašich obchodních cílů klíčovým nástrojem. Za pomoci Analýzy reklamních účtů získáte přehled o tom, jak efektivní jsou vaše reklamní kampaně a kde můžete zlepšit jejich výkonnost.

Proč je pro vás důležitá Analýza reklamních účtů?

1. Optimalizace výdajů

Zkontrolujeme, zda jsou vaše investice do reklamy efektivní a navrhneme kroky k optimalizaci stanovených rozpočtů.

2. Zlepšení ROI

Pomáháme vám zvýšit návratnost investic do reklamy tím, že identifikujeme a na základě toho odstraníme neefektivní strategie.

3. Nastavení správných kampaní

Zanalyzujeme vaše reklamní kampaně a navrhneme změny, které přinesou lepší výsledky.

Začněte ihned a nastartujte svoje podnikání

už potřebujete Gap analýzu, Produktově procesní analýzu nebo Analýzu reklamních účtů, jsme tu od toho, abychom vám pomohli uskutečnit vaše cíle. Sjednejte si s námi schůzku osobně nebo online a my vám navrhneme, kterou analýzu využít a jak nastartovat podnikání.

Analýzy

GAP Content Analýza

od 12 500
  • Content gap analýza zkoumá, která z potenciálních organických klíčových slov web nemá pokrytá (a mohl by mít) a konkurence na ně cílí a získává jejich prostřednictvím organickou návštěvnost. Jedná se o analýzu založenou na datech konkurence a rozboru klíčových slov, která zkoumá mezery (gaps) v pokrytí klíčových slov.

Procesní a produktová analýza e-shopu

od 15 000 (dle hodnoty produktu)
  • Analýza kompletního objednávkového procesu, balení zboží, webflow e-shopu a samotného produktu. Na základě řady anonymních objednávek jsou vypracovány doporučení pro e-shop a produkt.

Komplexní analýza online trhu

od 30 000
  • Analýza trhu a konkurence vhodná hlavně při vstupu na trh, nebo při plánované expanzi. Analýza klíčových slov organických i placených. Odhad velikosti online trhu, potenciálu, na co cílit apod.